Høst i Seattle

Flyet fra Chicago til Seattle ankom sent tirsdag kveld. Hjemreisen var på søndag ettermiddag, så jeg fikk fire hele dager der + litt til. Jeg tok ikke så mange bilder mens jeg var i Seattle (tok mange flere i Chicago), men her kommer noen.
IMG_1438 IMG_1430 IMG_1433 IMG_1440IMG_1442
I Seattle besøkte jeg altså Kaitlin og Maria. Kaitlin var min roommate da jeg gikk på Hillcrest i Minnesota (2.klasse på VGS) og Maria bodde i samme etasje, og er en av de som Kaitlin har vokst opp sammen med. Da jeg kom på besøk passet Maria på besteforeldrene sitt hus mens de var vekkreist, så det var jo helt perfekt! Vi hadde sleepover der omtrent hver natt (siste natt sov jeg hos Kaitlin). Noe av det jeg gjorde i Seattle: var på det kjente markedet Pike Place downtown, tok en tur i det helt nye ferriswheelet, shoppet på et big shopping mall, spiste ute med Kaitlin og foreldrene hennes, dro ut på byen med Maria og Kaitlin, hadde vinkveld med noen venner av dem, klatret/buldret med Maria, var på kafe med Nicole, i kirken søndag morgen, og fikk til og med oppleve en amerikansk college football game. Siden jeg var i Seattle for to år siden har jeg allerede gjort det meste av «turist ting», og var derfor mer opptatt av å bare bruke tid sammen med Kaitlin og Maria denne gangen. Det var så utrolig kjekt å være med de igjen!! Føltes absolutt ikke lenge siden sist. Vi kjenner hverandre ganske godt og er veldig komfortabel rundt hverandre. Da blir det naturlig og avslappende å være sammen. =) Flere bilder kommer!
IMG_1377IMG_1375
Standard meg og Kaitlin. Kjøre rundt i bilen hennes med musikk og starbucks. Kvalitetstid with my darling

Høst i Seattle

Legg igjen en kommentar

