Home sweet home

Hei dere! En kort innskjekk fra meg. Nå er jeg tilbake i Bergen etter en lang flyreise fra Seattle. Jeg landet litt før kl halv ett i formiddag og ble heldigvis plukket opp av mamma. Vi dro en kjapp tur innom matbutikken, så tok jeg en rask dusj og rakk såvidt å lage mat før jeg måtte dra videre på jobb. Nå står jeg her på jobb og drikker mye kaffe. Det går overraskende bra med tanke på at jeg nesten ikke sov noe som helst på flyet, men jeg tror jetlagen vil kjennes ekstra godt i morgen… kan ikke si jeg gleder meg hehe. Men det er absolutt ikke noe å klage over! Jeg har hatt det superbra, men er glad for å være hjemme. Skal vise mange bilder, men tror ikke jeg får gjort det før senere i uken. Skal nemlig jobbe fire dager denne uken (!!!) og ikke minst lese alt på skolen som jeg har gått glipp av mens jeg var vekke. Må pakke ut, vaske en haug med klær, vaske rommet og vaske fellesareal i leiligheten. Og, jeg trenger virkelig å trene. Kroppen min feels like crap etter to uker uten trening og med ganske dårlig kosthold.. (skylder på big fat america!). Det blir så bra å get back on track! Så, jeg kommer sterkt tilbake med masse fine bilder når jeg får tid. =) Lots of love XOXO.

Home sweet home

2 kommentarer om “Home sweet home

  1. Charlotte :) sier:

    Velkommen hjem søte deg!❤ Håper du har hatt det fint og gleder meg til å se deg og bildene fra turen!🙂

Legg igjen en kommentar

