Hello from Chicago

Heisann dere! Tenkte jeg skulle skjekke inn fra Chicago!! Laaner Kayla sin laptop, saa maa desverre skrive uten de tre siste bokstavene i alfabetet vaart, hehe. Foerst og fremst maa jeg si at jeg har kost meg masse hittil. Naa har jeg vaert her i fem hele dager, og dette er min sjette dag. Det som kommer i avsnittet under er litt viktig for meg aa si, men det betyr absolutt ikke at jeg ikke har det kjekt!! Ikke misforstaa det. Men ja, here it is.

Aa ha hoye forventninger kan mange ganger vaere skuffende. Jeg saa for meg USA turen foer jeg reiste. Jeg saa for meg alt jeg skulle gjoere, alle jeg skulle treffe, og alle festene jeg skulle paa i helgen. Men jeg maa huske paa at jeg kommer en random uke i oktober, og det er ganske tilfeldig om det blir holdt fest den helgen eller ikke, og det er ganske tilfeldig om folk kan treffes eller ikke. Det er viktig aa huske paa at livet deres ikke stopper opp bare fordi jeg kommer paa besok. De har travle hverdager, noe som resulterer i at jeg kanskje plutselig blir sittendes i flere timer alene mens folk er paa skolen, har andre skoleprosjekter eller bare andre ting aa gjore. Alt gaar ikke nodvendigvis akkurat slik man saa for seg. Jeg kan ikke fovente at folk skal ha masse ledig tid til meg bare pga jeg staar her klar for aa finne paa alt til enhver tid. Men jeg blir saaklart skuffet, spesielt naar folk som jeg forventet at jeg skulle henge mye mer sammen med nesten ikke kan treffes. Det ble ikke den festen jeg forventet i helgen hvor jeg skulle treffe alle igjen og gaa ut med partysvensker saann som jeg pleide aa gjoere da jeg studerte her. Men, jeg har faatt vaert downtown mye og sett Chicago by. Jeg har shoppet, truffet folk til middag og lunsj, feiret Faith sin bursdag, vaert paa kjempefin middagsdate med en kjekk svenske, vaert paa to fotballkamper og sett the NPU school spirit. I dag har jeg ikke saerlig planer og venter bare paa svar fra forskjellige folk om hva som skjer. Morgendagen ser litt bedre ut med planer, og tirsdag ogsaa, men da reiser jeg jo paa kvelden til Seattle. Merker jeg begynner aa bli ganske klar for aa komme meg videre til Seattle, det blir bra!

Naar jeg kommer hjem skal dere faa se bilder!! Har mange fine. Haaper dere har det fint hjemme, stor klem fra USA. 

Hello from Chicago

Legg igjen en kommentar

