We are all in the gutter, but some of us are looking at the stars..

… sa godeste Oscar Wilde. Dette bildet tok jeg på onsdag. For tiden er Bergen veldig kald men veldig fin.
IMG_4561
Nok en fantastisk uke på skolen har gått. Jeg lover å skrive mer om skolen og hverdagen der i et annet innlegg senere! Forrige helg var det høstkonferanse i SALT Bergenskirken og det var fantastisk bra. Talene var den der wow-følelsen, og etterfestene på lørdagen og søndagen var sykt bra. På søndag ble alt avsluttet på Kvarteret med flotte konserter, og lørdagskvelden var Chris fra klassen min DJ og spilte masse heavy house musikk mens alle danset i en heftig time. Ganske morsomt å ha sånt i en kirke egentlig, men det var bare så sykt gøy!!! Folk koste seg sånn.

Nå er det full nedtelling til USA turen min. Imorgen er det bare 2 dager igjen. Det har ikke gått helt opp for meg ennå. Jeg vil egentlig bare komme meg på flyet og være på vei i stedet for å bare snakke om det!!! Men, jeg har klart å bli forkjølet. Forstår ikke hvordan det er mulig når jeg var syk for bare noen uker siden. Hva skjer med immunforsvaret mitt!? Det går virkelig noe greier rundt for tiden. Alle i klassen min og på jobb er/har vært syk. Håper jeg blir bra i formen til reisen min på mandag!! Nå driver jeg å kjøper diverse ting og tang som jeg skal ha med, + fikse alle dokumenter og alt det greiene. I morgen venter en lang arbeidsdag på jobb, fra 10-18, også skal jeg hjem til mamma og pappa etterpå og få middag og slappe av. ♥ Holder på med pakkeprosessen også nå, og det er ikke bare bare skal jeg si dere! Har kjøpt ny reisekoffert da. It’s gonna be great!

We are all in the gutter, but some of us are looking at the stars..

Legg igjen en kommentar

