Nothing Was the Same

Eeendelig har Drake utgitt nytt album. Mine forventninger var ganske høye, så jeg ble litt skuffet over helheten, men noen sanger redder albumet. Hold On, We’re Going Home og Started From the Bottom er jo sanger som allerede har vært kjent en liten stund, og er helt klart to av de beste. Utenom liker jeg Pund Cake / Paris Morton Music 2 fordi han låner Ellie Gouldings introvokaler fra låten hennes Dont Say a Word i tillegg til at Jay Z er med på låten. Too Much er en veldig typisk Drake låt med fin innledende pianospill og fengende bass. Worst Behavior er den kuleste. Hvis du vil ha en fet hiphop opplevelse så må du ta på denne sangen med høyt volum på i hodetelefoner og høre bassen og beaten og attituden, det er så braaa. Vet ikke hva som har skjedd med meg og Drake i det siste, men jeg har fått skikkelig sansen for musikken hans. haha. Hør albumet på Spotify: Drake – Nothing Was The Same

Nothing Was the Same

Legg igjen en kommentar

