The Cabin – Ylvis

Kan det bli så mye morsommere enn The Fox? Denne er ikke langt unna!! Videoen ble publisert i går på youtube. Jeg satt på rommet mitt da jeg så den og lo høyt for meg selv. Det er så sykt genialt, alt er jo så typisk hytteliv i Norge. Liker spesielt godt «right now it’s icy cold, but in sixteen hours it’s gonna be hot», «wear the same pants for a week» og når han skal få hytten i fremtiden men må dele den med alle mulige onkler og tanter hahahaha jeg døøør.

The Cabin – Ylvis

En kommentar om “The Cabin – Ylvis

Legg igjen en kommentar

