If you were a star you’d be the one I’m searching for


En fin uke er snart forbi. Jeg har hatt det veldig bra. Jeg har vært i en kjekk bursdagsfeiring hos Anne-Marte og Esther midt i uken, hvor jeg møtte flere fine folk fra klassen på VGS som jeg ikke har sett på lenge. En annen kveld var jeg og fine Charlotte på kafe Opera og drakk et glass vin mens vi pratet om alt mulig. Tidligere den dagen var jeg hos frisøren for å klippe og farge håret. Første dag i praksisen i forbindelse med skolen var også denne uken, og det var en veldig spesiell opplevelse. Store deler av helgen har blitt brukt på etterlengtet trening og svetting på Sats. O, du fine hverdagsliv. Nå ligger jeg som slakt i sengen. Her er det altfor behagelig. Men snart venter familiebesøk og kaker. Jeg har et fint liv og føler meg velsignet – det er ikke alle som er like heldig som meg.

If you were a star you’d be the one I’m searching for

Legg igjen en kommentar

