I need a superhero lover

God morgen folkens. I går fikk jeg en smak av Phonofestivalen på Kvarteret. Hørte fantastisk flinke Lìnt og senere kule Rytmeklubben. Fikk litt for mange gratis øl og holdt på å sovne på bybanen hjem, men ellers er alt fint, haha. Her er et par bilder fra tidligere på kvelden.
IMG_0899IMG_0898
L for losers?
IMG_0935
Sløv nr 1? På dette tidspunktet hadde jeg skiftet klær og acessories… jeg var tydeligvis ikke fornøyd nok med første antrekk. haha. Ellers har jeg mange latterlig morsomme bilder som jeg ikke trenger å legge ut på bloggen. Men jeg hadde altså fint selskap av Ragnhild, Maye, Emilie og Nathalie. Vi kooste oss med What does the fox say, og I need a superhero lover ombapaeoeo ombapayoo.

I need a superhero lover

Legg igjen en kommentar

