Fruitlove♥

collagefruit
Fruuuuukt og bær

De som kjenner meg vet hvilken fruktoman jeg er. Jeg spiser minst fire frukt hver dag. Får jeg ikke tilgang på frukt så går det utover humøret mitt, haha. Jeg spiser nemlig veldig mange «små-måltid» iløpet av en dag. En gutt i klassen sa til meg en dag forrige uke «du har alltid med deg så mye godt!!» Jeg tar som oftest med gulrøtter, eple og kiwi på skolen hver dag. Av og til får jeg tid til å lage smoothie eller iskaffe før jeg drar hjemmefra, som jeg tar med meg i hånden. Det er heller ingen problem for meg å ta med litt greier og saker på skolen siden vi har kjøkken med bestikk osv. Så vi kan jo spise yoghurt og musli til lunsj på skolen, diiigg. Vi har også felles kjøleskap på skolen. Det fungerer sånn at hvis man kjøper et pålegg til felles så kan man ta det man vil av de andre påleggene. Da får man plutselig varierende pålegg på alle fire knekkebrødene som man har med. Nice!

Fruitlove♥

Legg igjen en kommentar

