Halcyon Days

Ellie Goulding har kommet med en ny utgave av albumet Halcyon, som heter Halcyon Days. Det inneholder 8 nye underbare (som de sier på svensk) sanger ved siden av de eksisterende 13. Jeg nærmest hoppet av glede da det kom på Spotify! Halcyon var mitt favorittalbum i fjor, og det betyr så mye for meg at det er noen sanger jeg nesten ikke klarer å høre på lengre fordi jeg kan begynne å grine. Uansett, min absolutte favoritt av de nye låtene er You My Everything. Den låten representerer akkurat det som jeg liker best med Ellies musikk; veldig fengende upbeat musikk som samtidig har en sårbarhet, viktige tekster, og en styrke, som treffer midt i sjelen. Ellers har sangen Tessellate blitt en favoritt, og How Long Will I Love You er en veldig fin ballade med veldig fin tekst. Hør på Spotify folkens! Ellie Goulding – Halcyon Days

Halcyon Days

Legg igjen en kommentar

