September

I dag er det 1.september. Høsten har offisielt tatt over for sommeren. I love it. Jeg er så klar for høsten og så glad for at den er her. Høsten er min favorittårstid. 

På lørdag var jeg så godt som frisk (fremdeles forkjølet) og jobbet i butikken sammen med skjønne kollegaer. Vi solgte mange høst/vintersko og hadde det kjekt. På kvelden lagde jeg og Silje en skikkelig god middag indian style, så chickflick movies til langt på natt, pratet masse og hadde fin fin roomie kvalitetstid I dag har jeg bakt rundstykker faktisk. Mamma delte en oppskrift på noen veldig gode og grove. De kan jeg ha som nistemat neste uke når jeg skal på skole og jobb. Har planer om å bake mange av disse rundstykkene i høst siden det er så praktisk og ikke minst koselig å ha med noe hjemmelaget! Nå skal jeg straks møte skjønne Kamilla fra klassen + noen flere, for å spise middag før vi skal i kirken i kveld.
IMG_0733IMG_0737
Ha en fin septemberkveld, alle! Om dere befinner dere i Bergen, så kos dere i pøsregnet♥ 

September

Legg igjen en kommentar

