Når kroppen bare vil hvile..

I to dager har jeg vært syk og tatt det helt med ro hjemme. Litt kjedelig, for det er så mye jeg vil gjøre nå og komme igang med høstrutinene! Så jeg er suupergiraa på å bli frisk sånn at jeg kan ta skikkelig fatt på hverdagen og rutiner. Har jo hatt første uke på skolen nå (men det ble jo bare tre dager siden jeg har vært syk). De tre dagene har vært veldig innholdsrike, og jeg gleder meg masse til en ny uke.

Det eneste som er litt ok med å være syk er at kroppen sier til hjernen «nå SKAL jeg roe ned!», og man rett og slett er nødt til å adlyde.. også blir kropp og sinn restuert av seg selv. Jeg er sikker på at mye skyldes for lite søvn. Jeg må bli strengere på å legge meg tidligere. Men det er ikke rart, jeg er absolutt ikke vant til å stå opp kl 07 lengre!! Ikke siden VGS! Så jeg merker at disse rutinene med skole og jobb alt på èn dag, + legge seg sent, ikke er så veldig god kombinasjon.. Fingers crossed for en bedre kommende uke! God helg♥

IMG_4038

Når kroppen bare vil hvile..

2 kommentarer om “Når kroppen bare vil hvile..

Legg igjen en kommentar

