23.august

Bli-kjent-turen med klassen var kjempefin! Allerede har vi blitt ganske godt kjent, og det gjør at jeg gleder meg ekstra mye til mandag. Blir helt fantastisk å komme igang! Nå i helgen skal jeg i konfirmasjon til fetteren min, og skal ta fly til Kristiansand i kveld. Der blir det et gjensyn med familien på sørlandet som jeg ikke har sett på veldig lenge, og første hilsen på babyen til kusinen min. Der blir folk ikledd pene kjoler, dress og bunader. Der blir god mat og kake til vi sprekker. Der blir familietid og god stemning.

Noen bilder fra fine Bergen.
IMG_3623 IMG_3620

23.august

Legg igjen en kommentar

