Siste uke med sommerferie

Siste uke med sommerferie! Vet ikke hvor tiden har flydd. Husker tilbake til slutten av mai da ferien startet og jeg tenkte at tiden kom til å gå såå sakte i ferien når jeg skulle jobbe nesten hver dag i skobutikken. Men ukene med jobbing har gått FORT!

Jeg har blitt flinkere og tryggere i jobben min. Jeg har tilbrunget en deilig uke på Mallorca. Jeg har kjent på sommervarmen i Bergen by de par (!) ukene med fint vær. Jeg har vært i to nydelige sommerbryllup. Jeg har sosialisert meg med gode venner. Jeg har grillet. Jeg har vært på konserter. Jeg har trent på SATS. Jeg har jogget ute i shorts og t-skjorte. Jeg har vært på festival. Jeg har kost meg på verandaen i bikini med en god frokost før jobb. Jeg har vært på båttur. Jeg har drukket vin med fine venninner.  Jeg har spist is på bryggen i Bergen. Jeg har badet på Gamlehaugen.

Det eneste jeg har savnet er flere av de sene sommerkveldene i mild og god temperatur, og det å kunne sitte ute til langt på natt og skravle med venner mens vi drikker øl. Kanskje det blir mer av det neste sommer!

IMG_0532IMG_0510

Jeg forventet ikke noe særlig av denne sommeren, men jeg merker at disse to månedene har gjort veldig godt for kropp og sinn. Jeg føler meg veldig klar for en ny årstid, en ny sesong, og en ny start. Håper dere også er det.

Siste uke med sommerferie

Legg igjen en kommentar