Chicago and Seattle

Guess what?!?! Jeg skal til USA i begynnelsen av oktober!!! Mandag 30.september tar jeg fly til Chicago for å besøke North Park University (var på utveksling der vårsemesteret i fjor) og se igjen alle mine amerikanske venninner og kompiser. Ingen av mine svenske venninner er der nå, men noen svenske kjekkaser går der fremdeles. haha! Gleder meg ufattelig mye til å se alle igjen. Tror ikke noen skjønner hvor mye jeg gleder meg! Har sett fram til denne turen helt siden tidlig i år, og har jobbet opp penger i sommer. Det å dra tilbake til den byen blir så herlig at det ikke kan beskrives. Gå rundt på campusområdet, prate litt med de kule lærerne som jeg hadde i litteraturklassene, dra (lovlig!) ut på barer og utesteder, og forhåpentligvis på god gammeldags amerikansk hjemmefest med kule mennesker som jeg savner sånn. Tanken av det får meg til å lengte veldig tilbake til det halvåret. Skulle gjerne gjort det om igjen! Men nå må jeg nøye meg med 8 dager. Tirsdagskveld 8.okt reiser jeg nemlig videre til Seattle for å treffe igjen min roommate, Kaitlin, fra året på Hillcrest (high school) i Minnesota. Og selvfølgelig Maria også (som faktisk var på besøk i Norge forrige sommer). Der skal jeg være i fire hele dager, til søndag formiddag når jeg skal ta fly tilbake til Bergen. Håper jeg har fordelt dagene greit. Men jeg skulle gjerne hatt litt flere dager i Chicago merker jeg, men kanskje like greit, de har jo en del skole mens jeg er der, så jeg kan ikke gå rundt og forstyrre dem så altfor lenge hehe. Skal såklart bo hos venner begge stedene, så det slipper jeg å bruke penger på. Blir nok litt shopping, men ikke så veldig mye. Det blir derimot MYE Starbucks kaffe! Wiiiiii, gleeeeder meg SÅNN!

Chicago and Seattle

Legg igjen en kommentar

