Kristine og Gjermund pt 3: festen

Må starte med å rette opp på noe i «middags»innlegget: jeg skrev at jeg ikke var forberedt på å gråte den dagen, men jeg var jo selvfølgelig egentlig det, bare ikke mye som jeg gjorde, hehe! Jeg er jo en person som typisk gråter i bryllup.. men nok om det. Her kommer de siste bildene fra bryllupet. Festen ble arrangert på et hotell på Osterøy, som ligger litt i utkanten av Bergen. Nydelig lokale med fin hage, og heldigvis fin sommersol! Her er noen bilder utenfor. Litt sånn «in-the-moment-pictures» som jeg elsker!
IMG_0213IMG_0215IMG_0220IMG_0222IMG_0223
IMG_0234IMG_0233
Og såklart noen oppstilte bilder må man jo ha!
IMG_0258
IMG_0263
Skiller meg litt ut med min korte kjole… men jeg kler bedre korte kjoler siden jeg er så liten, så da gikk jeg for det hehe! De andre jentene var så fine!
IMG_0206IMG_0200IMG_0246IMG_0250IMG_0253IMG_0256
Må bare si at kjolen til Kristine var utrolig fin! Begge var bare kjempefine.

Til sist et par bilder av Kristine og meg.
IMG_0312IMG_0314

Kaffematen og underholdningen var kjempekjekt. Jeg fremførte en dans!! Sammen med Amalie, Ada, Birte og Lene. Vi danset til Vengaboys sin Boom Boom Boom. hahahahha det var episk!! Vi gikk korte shortser og sportstopper i freshe farger, joggesko, og så egentlig ut som om vi skulle danse til Call on me, hahaha. Litt drøye bevegelser her og der. Fikk streng beskjed av Amalie om at bildene ikke skulle publiseres på bloggen… egentlig helt greit! Tror ikke det er noe vi trenger å dele med alle, men de som var der synes iallefall at vi var flinke.😉 Etter en kjempefin brudevals, litt sent utover natten, ble dansegulvet åpnet. Først danset jeg sving med Lene. Det var syyykt gøy, vi hadde sånn latterkrampe mens vi danset. Vi bare fløy bortover liksom. Også ble det gamle klassikere fra blant annet Backstreet Boys, og da stod hele gjengen i en stor sirkel og slo oss løs, dødsgøøy! Fantastisk slutt på en fantastisk dag.

Gratulerer så mye Kristine og Gjermund!♥

Kristine og Gjermund pt 3: festen

Legg igjen en kommentar

