Kristine og Gjermund pt 1: Vielsen

På lørdag var det klart for bryllup nr 2 (som også tok sted i Birkeland kirke sånn som forrige). Denne gangen var det Kristine og Gjermund som gav hverandre sitt ja. Det var en fantastisk kjekk dag og vi storkoste oss! Jeg tok en del bilder, så jeg deler det opp i flere innlegg. Først blir det bilder fra vielsen og utenfor kirken.

Vennekretsen (fra VGS) til brudeparet. Så fine alle var. Jeg skiller meg litt ut med min korte kjole, haha.

IMG_0091
Noen bilder av min kjole. Veldig sommerlig og fin synes jeg.
IMG_0103IMG_0106
Nydelig bakgrunn her med bossbøtten i bakgrunnen… haha.

Anne-Marte og Anne Cecilie var blant noen av de som kom for å se vielsen.
IMG_0101IMG_0099
Silje kom også for å se vielsen! Her venter vi i spenning.
IMG_0117
Og her er et glimt av den fantastisk vakre bruden…
IMG_0129
Vi venter igjen utenfor kirken på brudeparet og tar selvsagt noen bilder i mellomtiden!
IMG_0168IMG_0173IMG_0139
IMG_0195IMG_0182 IMG_0176
IMG_0143
Sååå kom brudeparet. Lykkelig gift
IMG_0157 IMG_0153IMG_0160
God stemning sammen med forloverne.
IMG_0167IMG_0161

I neste innlegg blir det bilder fra festen. =)

Kristine og Gjermund pt 1: Vielsen

Legg igjen en kommentar

