The end of July

IMG_3510
Elsker disse sandalene mine fra Forever 21. Og korallfarget neglelakk er så fint og sommerlig

Her kommer en liten update! I dag har jeg og en hel gjeng skjønne jenter holdt utdrikningslag for Kristine vår Det var veldig gøy og kjekt!! Allerde på lørdag er det bryllup. I morgen (fredag) skal jeg gjøre litt ærender før det bærer avgårde til jobb. På søndag får jeg middagsbesøk av Lovise, som var en av mine beste venner på VGS. Vi har ikke sett hverandre på 2 (!!!) år, så jeg ser for meg at det blir en veldig koselig reunion. Gleder meg til det! Tirsdag kveld (eller onsdag morgen) skal jeg reise til UL-festivalen i Stavanger sammen med blant annet Silje og Runar, og blir der til festivalen er ferdig på lørdag. Så det er mye som skjer! Får forhåpentligvis blogget med bilder fra bryllupet før jeg reiser til Stavanger. Stay tuned. Håper dere har noen fine sommerdager =)

The end of July

Legg igjen en kommentar

