Magna Carta… Holy Grail

Dette albumet. Er syyykt sweet. Hoppet nesten av glede for et par uker siden da jeg så at Jay Z hadde utgitt nytt album. Har hørt veldig masse på det nå og funnet mine favoritter. Det slår dog ikke forrige album til han og Kanye (Watch the Throne), men det er ikke så langt unna! Albumet består av noen slags korte interludes og mange vanlige sanger, og flere bra gjesteartister. Låten Jay-Z Blue er et av høydepunktene på platen, F*ckwithmeyouknowigotit er råkul, Holy Grail med Justin Timberlake har bra tekst og enda bedre beat, mens Tom Ford ender opp med å være den kuleste låten på albumet etter å ha hørt på det sånn ti ganger. Ellers elsker jeg den grove hiphopen blandet med nyanser av det litt myke. At han skryter seg selv i skyene, slik som de fleste rappere gjør, blir liksom helt greit fordi han er jo en av de aller beste, rett og slett! Hør det på Spotify: JAY Z – Magna Carta… Holy Grail
MCHG. | via Tumblr
Guuuuuu så lyst jeg har å dra på konserten i Oslo i høst!!! Det viser seg desverre å være på en dato når jeg mest sannsynlig befinner meg i London… Next time, Jay.!!

Magna Carta… Holy Grail

Legg igjen en kommentar

