Hektisk

Denne uken har vært skikkelig hektisk. Jeg har hatt hovedansvar i butikken pga alle de faste ansatte er på ferie + en på sykemelding (så vi har lånt folk fra andre Ecco butikker til å fylle vaktene). Har derfor jobbet hver eneste dag og i tillegg hatt lange vakter. Fritiden har blitt brukt til å trene på Sats, filmkveld med søs, «kveldsmats»date og frokostdate med venner, og ikke minst små forberedelser til bryllup, som for eksempel å finne sko, veske og annet til antrekket. Hadde tenkt å lage et blogginnlegg med antrekket mitt, men det får vente. I morgen er nemlig dagen at denne skjønne jenta skal gifte seg!!
IMG_3111
Gleder meg maks til å se henne i brudekjolen!! Og til vielsen, festen, deilig mat og masse kaker! Sammen med Anette skal jeg ha ansvar for å pakke opp gavene. =) Skal ta med kamera og forhåpentligvis ta en del bilder iløpet av dagen!

Nå er det fredagskveld og jeg er veldig trøtt – akkurat sånn som jeg har vært hver eneste kveld denne uken. Gleder meg litt til søndag, for da kan jeg endelig sove helt ut uten alarm! Rommet mitt er forresten helt BOMBET siden jeg bare har slengt ting rundt meg og ikke hatt krefter til å rydde.. Nå skal jeg fikse neglene mine både på hender og føtter, også må jeg sove! Gleder meg til bryllup i morgen!! Godnatt søtiser.

Hektisk

Legg igjen en kommentar

