SATS

IMG_3180
Haha, meg og Silje in actioooon. Medlemskapet mitt på Sib gikk ut i juni, så jeg har meldt meg inn i Sats! Gikk faktisk på Sats i 3.klasse på videregående (så jeg er ikke heeelt ny der). På søndag tok jeg med meg Silje på gratistime på det nye Sats senteret Nesttun. Det var stooort og fint!! Elsket det! Garderobene var digg (der var til og med steambad!) og det var god plass på styrkearealet. Det nye studioet ligger jo på vei til jobb med bybanen, så jeg har planer om å ta en del treningsøkter der enten før eller etter jobb nå i sommer. Anyways, Silje og jeg var veldig flinke og gjennomførte en bra styrkeøkt. Vi belønnet oss selv med sjokolademelk etterpå, samt taco til middag da vi kom hjem. I morgen skal jeg trene egentrening etter jobb, gleder meg! Blir så inspirert av et så stort, fint og nytt treningsstudio. =)

SATS

Legg igjen en kommentar

