Litt sommerkos

På søndag kom Silje hjem etter 10 dager med ferie (vi dro ca samtidig på ferie). Hun fikk en meget fin velkomst!! Greien var at hun hadde planlagt å komme til leiligheten i ca fire tiden, og jeg skulle trene da på dagen. Så var jeg på rommet mitt og brettet noen klær og hørte på musikk mens det var en del lyder i gangen. Jeg tenkte at det var de andre som bor her, for Silje pleier alltid å rope «Heeeei!» når hun kommer inn døren. Men i det samme jeg gikk inn på kjøkkenet med frokostfat og krus så reiste Silje seg fra sofaen sånn at hun kom mot meg, og jeg SKREK fordi jeg kvapp så syykt. Skikkelig skrik, veldig fin velkomst jeg gav henne, hahahaa. Jeg fikk skikkelig latterkrampe, hahaha ler fremdeles av tanken. Vi hadde masse masse å catch up on, så jeg droppet treningen, jeg hadde ikke så lyst til å bare stikke fra henne for å gå på trening, haha. Så vi satt og skravlet i sofaen en stund, før vi bestemte oss for å grille. Vi kjøpte faktisk bøttegrill for en stund siden, så da ville vi teste den! Lene Marie og Kristin kom også på grilling. Det var veldig fint vær og suupervarmt en liiiten periode, før det skyet til og ble kaldt.. norsk sommer har absolutt ikke imponert meg hittil ! Men vi koste oss selv om =)
IMG_3109
collage68

Litt sommerkos

Legg igjen en kommentar

