Servering i bryllup

IMG_3081
I går kveld serverte jeg og Kristin + tre andre til kaffe og kaker i bryllupet til Kristin Marie og Vegard (to i cellegruppen fra Frikirken). Jeg hadde lyst til å se vielsen, men jeg måtte jobbe på butikken. Men jeg fikk heldigvis se brudeparet til festen. Jeg har aldri servert i bryllup før, det var veldig kjekt! Vi var der fra syv om kvelden til kl to om natten. Til tross for at jeg hadde stått rett opp og ned på jobb hele dagen før jeg kom til serveringen så var jeg faktisk ikke så sliten i beina som jeg trodde at jeg kom til å bli. Det gikk overraskende bra!
collage67
Når vi ikke hadde noe å vaske, rydde eller fylle på stod vi gjerne i døren og lyttet og kikket, vi følte oss som noen intruders hahaha. Kjekt å få bidra til å gjøre dagen deres til en suksess. Det var en gledens dag, og jeg er så glad på brudeparets vegne! De var så utrolig fine i går♥ Jeg fikk ikke tatt bilder av begge to, så jeg stjeler et bilde som lå tagget av dem på facebook, jeg bare måtte!
1000125_10201427262982432_660119904_n
Gratulerer til dere begge

Jeg har kun vært i ett bryllup i mitt liv, og det var til min tante og onkel da jeg var en liten kid. Også har jeg sett vielsen til Karoline og Andreas fra USA-klassen, men ellers har jeg ikke vært i flere. Så nå når jeg fikk en smakebit i går så gleder jeg meg såååå ekstra mye til jeg skal i bryllup i sommer (hvor jeg kan være gjest og ikke servitør wohooo!). Første bryllup er allerede om bare to uker! Åååå jeg gleder meg sånn!!

Servering i bryllup

Legg igjen en kommentar

