LidoLido – Battle Poetry

Har dere hørt albumet Battle Poetry av Lidolido?? Virkelig mange godbiter på det albumet! Gi meg en god hiphop plate, så er jeg frelst! Og det er så kult at artisten er norsk, for det høres ikke sånn ut egentlig. Han minner meg litt om Drake. Kuuule beats, favorittene mine er Hearbreak in the Club og Us (The Anthem). Så har du She Cried Ice (Interlude) som er en så nydelig ballade at it breaks my heart a little. Sleeping on my Piano er en nydelig blanding, og kanskje min aller største favoritt. Hør albumet på Spotify her.

LidoLido – Battle Poetry

Legg igjen en kommentar

