Hope for the Journey

IMG_1081
Da jeg var i Riga begynte jeg å lese denne boken av Dr. Alyn E. Waller. Kjøpte den for så lenge som sommeren for to år siden, da jeg var på en kristen butikk i Seattle, USA, (hvor de hadde massevis av bøker, fine krus, bilderammer med bibelvers, ringer og smykker osv). Jeg bestemte meg for å vente med å lese den til jeg kom i en litt vanskelig periode i livet hvor jeg ville trengte litt oppmuntring. Jeg ble ferdig med boken i dag. Den er bare på ca 150 sider, men jeg ville ikke lese alt på èn gang. Det står så mye som treffer meg, og jeg har valgt ut noe fra boken som jeg vil dele med dere i bildene under.

IMG_2651

IMG_2640

IMG_2647

IMG_2637

IMG_2643

IMG_2632

Hope for the Journey

Legg igjen en kommentar

