Interior dreams

Drømmer meg litt vekk på weheartit. Når jeg en gang i fremtiden får meg et hus sammen med min fremtidige ektemann så ønsker jeg å bo i et hus ved sjøen, med stor og grønn hage, mursteinvegger i stuen og på kjøkkenet, åpne lyse rom med store glassvinduer +++.

Her noe ala det kjøkkenet jeg drømmer om:
LargeLargeLargeLargeLarge

Her er badet:
Large

Og kontor/soverom:
LargeLargeLargeLargeLarge

Ser det ikke idyllisk ut? For meg ser det ut som perfekte rom å nyte en fin sommermorgen med god litteratur og stillhet, bare lyden av fugler som kvitrer, eller av bølgene fra havet.♥

Interior dreams

Legg igjen en kommentar

