Every flower must grow through dirt

Helgen var veldig bra! Fredag har jeg jo allerede skrevet om og lagt ut bilder fra. Lørdag jobbet jeg i butikken, og på kvelden var jeg på jentevors hos Charlotte. Her er et koselig bilde fra ute på byn.
IMG_2540
Jeg traff forresten også min beste studievenninne fra Trondheim! Hun var på random besøk i Bergen, så det var superkoselig å se henne.

Søndag sov jeg lenge, til kl halv tolv!! Begynte den late morgenen med å se en fin film og drakk masse god kaffe. Med andre ord var det helt perfekt etter en lang uke med eksamen og jobbing i butikken. Dro så for å drikke supergod Chai Latte med Amalie i byen, før jeg gikk på besøk til søsteren min. Vi lagde god middag hjemme hos henne, også på kino for å se The Great Gatsby (som vi hadde fått gratisbilletter til). Filmen var forresten helt fantastisk, så dere må løpe og se!! Jeg elsket den. Husker vi så den forrige utgaven i Engelsk litteraturklassen på VGS. Åh, som jeg gleder meg til å bli engelsklærer og vise elevene mine sånne fantastiske mesterverk og ikke minst lese the big classics of American literature! Jeg kunne analysert dem opp og ned i evigheter.
IMG_2516
Denne uken skal jeg jobbe mandag, tirsdag og torsdag fra 13-21 (+ lørdag). Så det blir mye lengre vakter enn jeg pleier. Får ikke gjort så altfor mye før jobb på disse dagene! I dag stod jeg opp kl 07 for å gå på trening, men jeg sitter her med mensensmerter, så jeg har ikke sjangs til å klare en god økt, kan bare glemme det =( Så dermed vil jeg heller sitte litt på verandaen i formiddagssolen med en god bok istedet. Skal straks dusje og gå på butikken for å handle inn noe god lunsj og nistemat til jobb. Lenge leve mensensmerter. Not!

Every flower must grow through dirt

Legg igjen en kommentar

