it’s never too late to turn things around

I dag våknet jeg og fant ut at jeg må make a change. Da snakker jeg ikke om noe store greier. Jeg snakker om det å kontrollere tankene mine på en måte ved at jeg velger vekk å tenke på det som bring me down. Hvorfor skal jeg la personer gjøre meg trist, når jeg egentlig kan være glad? Hvorfor skal jeg holde fast på det som ødelegger humøret mitt?
jeøds
Trene tankene er en smart ting. Det høres kanskje litt rart ut? Men jeg tror det er veldig lurt! Jeg må overbevise meg selv at jeg er bra nok som jeg er, og at det holder i massevis! De som ikke ser det, vel det er synd for dem! Jeg vil velge å tenke på ting som gjør meg glad, og fokusere på det som jeg ønsker å gjøre videre i livet.
mjkl-

=)

it’s never too late to turn things around

En kommentar om “it’s never too late to turn things around

Legg igjen en kommentar

