Bachelorgrad i Engelsk: Check

JEG ER FERDIG MED EKSAMEN!

Bilde csdxtatt 10
Tenk at jeg har en ferdig engelsk bachelor (eller ikke ennå egentlig, må jo vente på karakterene, men jeg er 99% sikker på at jeg består) så da tør jeg å si at jeg har fullført!!! =D

Bacheloroppgaven skrev jeg faktisk i fjor vår, da jeg var på utveksling i Chicago. Jeg skrev en stor research paper med egen thesis i begge litteraturfagene, som ble godkjent som en tilsvarende oppgave på UiB. Sååå bacheloroppgaven har lenge vært i boks, men nååå har jeg graden også! Og ikke minst har jeg SOMMERFERIE.

Bachelorgrad i Engelsk: Check

2 kommentarer om “Bachelorgrad i Engelsk: Check

  1. Charlotte sier:

    GRATULERER !! Hipp hipp hurraaaaa! Nå kan du nyte en herlig sommer og se frem til nye eventyr senere i høst!😀 men først har du vel fortjent en ferie og mange fine dager uten skolearbeid som henger over deg! Enjoy it! Du er flink❤

Legg igjen en kommentar

