I move slow and steady, but I feel like a waterfall

collage56
Hellloooooo. Bildene speak for themselves… Det er så varmt ute, og sol og fint, og her sitter jeg, inne og skriver på dataen.. Skal ta en joggetur før middag, så da satser jeg på å få nyte litt sol og varme jeg også. Ellers lever jeg på iskald pepsi max, bringebær og frukt, kaffe og vann. Nå har jeg hele dagen i dag og i morgen på å finish this freakin’ exam. Hold ut Silje, hold ut!!!
bildeeksamen
I går koste jeg meg med et glass hvitvin mens jeg skrev. Det gjelder å gjøre det mest mulig kjekt, haha. =)

Jeg GLEDER MEG SÅNN til alt jeg skal gjøre når jeg har levert eksamen!!! Være ute, sole meg på verandaen, sosialisere, rengjøre rommet, bake sunne rundstykker og annen bakst, lese bøker som IKKE er fag, skrive masse dikt, kjøpe fargerikt nytt treningstøy og noen nye sommerplagg, kanskje et par sommersko, bestille ny avtalebok for skoleåret 2013/2014 som man kan designe helt selv på nettet, jobbe i butikken, chille i parker, trene, lage en bedre treningsplan, gå på tur, øvelseskjøre +++ !!! Gleeeder meg. Ååååh jeg lengter til fri♥

I move slow and steady, but I feel like a waterfall

2 kommentarer om “I move slow and steady, but I feel like a waterfall

  1. Nina Julianne sier:

    Stå på, du er snart ferdig !😀

    Er det fra Personliga Almanacka du skal bestille?🙂 Fikk min derfra i posten i forrige uke, blir sååå inspirert av den så håper neste semester blir bra😀

Legg igjen en kommentar

