You’re a king and I’m a lionheart

IMG_2357
IMG_2362
Se på fine Bergen♥ Hvis du er sånn som meg som blir stresset når det er fint vær mens du samtidig har eksamen, så gjelder det å få unnagjort sol og trening i ett. Da får du nemlig energi av sol og overskudd av trening til å gjøre en god jobb med eksamen resten av dagen! Jeg tok turen på Fløyen ca kl 09.
collage57
På toppen koooste jeg meg med en softis med jordbærstrø. Lykke.
IMG_2343
Nydelig kombinasjon av by og natur♥
IMG_2360
Handlet vannmelon til meg og Siljus på veien hjem, som vi koste oss med på verandaen mens vi leste og lo litt. Nå har jeg skrevet på eksamen i noen timer, og skal straks fortsette. Jeg jobber best når jeg vet at jeg ikke skal noe annet resten av dagen. Da slapper jeg mer av og konsentrerer meg bedre, litt rart, men det er sånn jeg fungerer! hehe.

You’re a king and I’m a lionheart

Legg igjen en kommentar

