På an’ igjen…

IMG_2268
Hjemmeeksamen is on! Hittil har jeg bare lest artikler som er relevant for oppgaven min. Fredag (dagen oppgaven ble lagt ut) satt jeg en del ute på verandaen og leste i solen, også tok jeg en fantastisk fin tur på Fløien kl 20 på kvelden. Det var nyyydelig å gå i kveldssolen, det anbefales virkelig. Lørdag fikk jeg ikke lest noe siden jeg jobbet og var på kino. Søndag og skole går ikke sammen i min hjerne! Så i går klarte jeg ikke å konsentrere meg (damned sunday), vet ikke hvorfor… hjernen min er vel 100% innstilt på helg og andre ting. Var hjemme på Askøy på ettermiddagen og kvelden sammen med familien. Vi grillet og koste oss.

Dagens (i går) outfiiit. Sommerlig inspirert! Mørkegrønne bukser (+ matchende neglelakk), flowerprint og dongerivest. ♥
IMG_2273
Nå skal jeg prøve å lage en grov oversikt over hvordan jeg vil gripe fatt på oppgaven.. det å begynne og komme igang er alltid utfordringen. Håper jeg klarer å skrive en bra oppgave. Wish me luck!!! Hvis noen har noen gode eksamenstips så gjerne share them! =) Selv om jeg har hatt eksamen en del ganger på UiB nå så er det likevel alltid fint med tips!
IMG_2306

På an’ igjen…

2 kommentarer om “På an’ igjen…

  1. Nina Julianne sier:

    Sitter og leser til siste eksamen som er i morgen, ferien er så nær at jeg nesten kan ta på den !😛

    Et tips jeg har som brukes når jeg sitter hjemme, konsentrasjonen svikter og det er ting som må gjøres i leiligheten, er å sette opp en liste over «gjøremål» også ha 45 min lesing/jobbing etterfulgt av 10-15 min pause hvor det er lov å gjøre noe av det som står på listen. Bruker gjerne alarmen på mobilen for å holde tiden, spesielt på den siste…
    Lykke til, tror du kommer til å gjøre det bra !😀

    1. Tusen takk for godt tips! Det er mye som kan distrahere når man sitter hjemme, så jeg tror det er kjempelurt å gjøre som du sier!🙂

      Masse lykke til med din eksamen i morgen!!🙂 Håper vi begge gjør det bra!

Legg igjen en kommentar

