So far it’s been a tough year…

… so I hope that it will go uphill from here.

IMG_8381

For noen uker siden skrev jeg dette innlegget om hvordan ting egentlig har vært for meg det siste halvåret.

Jeg tror ikke noen forstår hvor vanskelig det egentlig har vært, utenom kanskje en eller to personer som vet alt. Det har rett og slett vært en kamp i mitt hode og i mitt hjerte over lengre tid. Mye har gått i sirkel om og om igjen i tankene mine, rett og slett så mye at jeg har blitt veldig sliten mentalt av det. Men, nå vil jeg ikke bruke mer tid på å være lei meg. Nå er det nok av tårer og smerte. Jeg vil tilbake til den lykkelige jenta som jeg engang var. Eller, nei. Jeg skal ikke gå tilbake til noe jeg var, jeg skal fremover. Nå er jeg mer innstilt enn noen gang – på bedre tider, nytt fokus, positiv energi, ny visdom! Det er i utfordrende situasjoner at man virkelig lærer hvordan man som person kommer seg opp igjen. Til tross for at jeg gjerne skulle vært foruten all smerten det har medbringt så tror jeg at det er skikkelig verdifullt å gå gjennom vanskelige perioder. Jeg tror faktisk at det kan være farlig å bare ha det sykt bra hele tiden. I min situasjon føltes det som om alt jeg hadde bygget opp og brukt mest tid på de siste årene, og som betydde mye for meg, raste sammen. Det har gjort at jeg kommer til å sette så innmarig pris på når jeg blir lykkelig igjen. Jeg kommer til å nyyyyte hvert sekund og ikke ta noe for gitt! Og det har jeg allerede lært gjennom prosessen. Jeg er så takknemlig for alle som har stilt opp for meg, og bare for småting i hverdagen som er fint å sette pris på. Klapp klapp på skulderen min, jeg er jo litt stolt av meg selv! =)=)

So far it’s been a tough year…

Legg igjen en kommentar

