It is not happy people who are thankful. It is thankful people who are happy.

collage55
Her ser dere meg i går, en blid og fornøyd jente etter styrketrening! Digg følelse! Ble 10 min oppvarming, 40 min styrke, og 10 min uttøying. I dag merkes det på kroppen. Tenker å ta en joggetur på Fløien eller Ulriken i kveld nærmere syv tiden, siden det er så fint vær. Hjemmeeksamen ble lagt ut i dag tidlig, så nå leser jeg artikler. Skal skrive oppgave om religionsdidaktikk. Jeg vil ikke lese, jeg vil sole meg og gå tur NÅ! Jaja. Sånn er det.. Gleder meg innmarig mye til jeg blir ferdig med hjemmeeksamen og kan finne på alt hva jeg vil uten å måtte tenke på å lese til eksamen. =)=)

It is not happy people who are thankful. It is thankful people who are happy.

Legg igjen en kommentar

