Forget what hurt you, but never forget what it taught you.

IMG_1909
God formiddag fine♥ I går skulle jeg og Marita søs på jentequiz, men det kom for lite folk så derfor ble det avlyst. Skikkelig dumt, vi var begge så innstilt på quiz og vinne premier!! Spesielt siden det arrangeres hver mandag og jeg jobber fast hver mandag utenom i går (siden det var helligdag). Jaja, vi tok oss en tur på kino istedet! hehe. Vi kommer til å gå aktivt på kino de neste par ukene pga alle filmene vi vil se kommer samtidig haha. Neste gang blir på lørdag. Da skal vi se Fast and Furious 6. Vi fikk faktisk gratis billetter til The Great Gatsby på quizen siden vi ventet og det ble avlyst. Det var snilt! Så da blir det Gatsby også snart =D Denne tirsdagen skal Silje og jeg en tur på butikken og kjøpe inn litt til leiligheten, så skal jeg på trening og på kvelden får jeg besøk av fine jenter. Vi skal drikke litt vin og kose oss.

Ha en fin dag, pusspuss på er!

Forget what hurt you, but never forget what it taught you.

Legg igjen en kommentar

