Randomness

Noe random da jeg gikk hjem fra bybanestoppet idag: tre yngre gutter sitter ved veikanten og sier: «Hei!» Jeg: «Hei» De: Du var søt» (de verken lo eller var useriøse), også gikk jeg videre..hva ellers skal jeg si? Har opplevd å få slike komplimenter randomly på gaten den siste tiden når jeg har gått ute, men da har det gjerne vært av gutter som har drukket litt. Sånn som en gang for litt siden da jeg skulle inn på bybanen mens en gjeng med gutter skulle av, så når han fremste så meg fikk han stoore øyne og de nermest omringet meg, så jeg ble nesten litt redd og smatt inn på bybanen hahaha. Men disse guttene i dag var jo helt edru, så jeg ble litt overrasket over at de faktisk tør å bare si sånt. Hehe synes det er litt morsomt.

Ps: jeg skrev ikke dette for å skryte, haha.

Randomness

Legg igjen en kommentar

