Finito

collage33
Endelig!! Nå har jeg akkurat skrevet ferdig den første hjemmeeksamen! Det er en mappevurdering (i oversettelsesfaget) bestående av flere ulike deler. Nå gjenstår det bare å dra til biblioteket i morgen tidlig, printe ut, og legge alle delene pent sammen i en mappe og levere på instituttet. YEAH. I did it. Så blir det ca en uke fri før jeg får utdelt oppgaven i religionsvitenskap. Da har jeg hjemmeeksamen i en uke til. Men før det – er det fri! I morgen skal jeg gjøre noen ærender i byen etter jeg har levert, også hjem for å spise middag før jobb. I’m a workaholic this week.

Finito

Legg igjen en kommentar

