I’ve been in search of stones, Making up the pavement of less-travelled roads

Åh, så deilig og stille det er akkurat nå. Jeg er alene i kollektivet og sitter i sofaen med koseklær og en stor kopp varm te. Kom hjem fra en veldig(!!) hard treningstime på Sib (Lunge&Crunch) og bestemte meg for å lage en skikkelig god middag til meg selv som belønning. Da ble det taco! Tacoskjell, salat og kjøttdeig. NAM. Har sett en episode White Collar (ny serie som jeg følger med på, FBI greier, og hooot hovedperson!) og nyter litt kvalitetstid med meg selv. Burde vel egentlig jobbe videre med eksamen (jobbet noen timer på biblioteket i dag), men jeg har det så fint, stille og rolig akkurat nå at jeg orker ikke å sette igang hjernen min igjen haha. Klokken er straks ni, så det er vel litt for sent til å begynne uansett. Siden Silje ikke er hjemme i kveld så håper jeg at jeg kan kravle til sengs litt tidligere enn vanlig.
IMG_8726
Var hos frisøren i dag for å klippe, men ikke noe mye av lengden, bare stusse. Jeg sparer nemlig! Men håret er så sinnsykt slitt at det må klippes ofte nå fremover. Gikk til samme frisør. Forrige gang var hun skikkelig sur på håret mitt, mens denne gangen var hun litt mer fornøyd. Jeg har vært flink å kure det! hehe. I morgen er det forresten meldt 18-19 grader og sol utover dagen!!!!! Også skal jeg selvfølgelig på jobb! Nå når vårværet endelig kommer til Bergen! Får satse på at jeg får igjen noen fine dager når jeg har fri. Kjekt er det uansett! =)

Skal kose meg før jobb i morgen med lunsjbesøk av verdens fineste søster. Jeg vil make the most of every day!

I’ve been in search of stones, Making up the pavement of less-travelled roads

Legg igjen en kommentar

