I want to go someplace and find you there

Igår ble det en spontantur på byen. Hadde en veldig lang dag på skolen fram til kl 18 og booket en aerobic time kl 19, men droppet den og ble heller med på vorspill hos noen kompiser av Emilie. Hvorfor ikke? Jeg vil bli mer spontan, for jeg er egentlig et veldig planleggingsmenneske. Gøy å bare do it, istedet for å finne masse gode unnskyldninger. Jeg var jo egentlig dautrøtt etter å ikke ha sovet så mye de siste nettene, men jeg dro likevel, siden jeg i dag ikke hadde noe jeg måtte stå tidlig opp til.
IMG_1705
Vi endte til slutt opp på Kvarteret. Det var sykt mange folk på byen i går, på en vanlig tirsdag! Skulle nesten tro det var fredag kveld. Og mange russ… fikk tre russekort haha. Dumme meg trodde at det gikk bybane i to tiden, selv om jeg egentlig vet at de slutter å gå kl 01. Men av en eller annen grunn tenkte jeg at det gikk nattbybane på en tirsdag! Så jeg endte opp med å…. GÅ hele veien hjem!! Fra sentrum til Brann stadion! Det tok meg ca 45 min. Superlol. Tror ikke jeg skal satse på å gå hjem flere ganger midt på natten hehe, men jeg vet iallefall at det ikke er krise om jeg ikke kommer meg hjem, jeg kan faktisk gå. Så det gikk jo fint! hahaha.

Edit: kom på at det sikkert var så mange folk på byen i går siden det var natt til 1.mai!! hehe obviously

I want to go someplace and find you there

Legg igjen en kommentar

