If plan A didn’t work, the alphabet has 28 more letters.

IMG_1653IMG_1667
Vet dere hva jeg skal i dag? På museum. Av alle ting! Mamma sendte melding til meg og Marita om at vi skulle være litt kulturelle før vi skal ut og spise i dag. Så jeg er ganske spent hehe, siden jeg ikke vet hvor vi skal. Er bra å gjøre litt andre ting også, og ikke bare det usual, don’t you agree? I går var jeg i en superkoselig jentebursdag hos Anne Cecilie. Gratulerer så mye med dagen Anne!♥ wiiii. På fredag var jeg faktisk på…… wait for it…… : Bieber-kveld(!!!) hos Anette og Amalie!! HEHE. Du tenker: Hva innebærer det?!?! Joda, det innebærer å se Never Say Never dvden og spise digg mat. Justin Bieber er en ganske kul fyr. Jeg forstår alt oppstyret! …I dag fikk jeg endelig sove ut. Jeg har laget omelett til frokost, drukket nytraktet kaffe, fikset meg, redigert bilder og bare chillet. I love them lazy sunday mornings. Men nå, nå må jeg vaske badet i kollektivet. yayyyyyyyy!!!!!!! Jeg skal ha det største vaskepartyet med meg selv, it’s gonna be legendary. Neida, det kommer ikke til å bli legendary. Hva maser jeg om?? I don’t even know. Over and out.

If plan A didn’t work, the alphabet has 28 more letters.

2 kommentarer om “If plan A didn’t work, the alphabet has 28 more letters.

  1. Charlotte :) sier:

    Håper du har kost deg masse i helgen! Virker som humøret ditt er på topp for tiden, og det syntes jeg er helt storartet – det smitter jo over selv på meg!! Det sier litt, for jeg er i kjempe jeg-er-stuck-med-eksamen-og-er-så-lei-grumpy! Hahaha. Gleder meg til å ha et liv igjen så vi kan møtes❤

    1. Så bra at det smitter!:-D Jeg har det ganske så greit, bedre humør nå enn tidligere, men det krever litt også, men det blir lettere og lettere🙂 Gleder meg også til du er ferdig med eksamen og kan treffe meg😀 Savner deg! Lykke til videre med siste innspurt i hjemmeeksamen!❤

Legg igjen en kommentar

