Years gone by

Da jeg kom hjem fra jobb ikveld var jeg stuptrøtt, men nå er jeg selvfølgelig lys våken og klokken er straks 01.00. Meg og Silje kom over en del bilder fra old times, og ble sittende og le masse av ting som vi skrev til hverandre på facebook for lenge siden. haha, superkleint og morsomt! Mye mimring på meg ellers i dag. På jobb var det nemlig ganske stille, så jeg fikk mulighet til å lese min gamle blogg (wedancedtogether.wordpress.com) når det ikke var kunder i butikken. Leste fra arkivet våren og sommeren 2011. Jeg var skikkelig flink til å blogge fine bilder!! hehe! Nei men seriøst, jeg var det. hoho. Derfor har jeg blogg! Sånn at jeg kan se tilbake på livet mitt og hverdagen årevis senere, det er så utrolig kjekt. Ting som jeg har glemt for lenge siden kan jeg lett finne ut gjennom bloggen.

Livet mitt var virket ganske amazing våren/sommeren 2011! Jeg hadde det utrolig fint. Skjekk meg her da hahahha, med fake briller fra cubus.
Capture13

Years gone by

Legg igjen en kommentar

