Ny skinnjakke

Fiiiinally har jeg fått meg en skinnjakke i ekte skinn! Har leitet leenge (jeg har allerede nemlig fake skinnjakke i svart og lysere brun, men du kan se veldig godt at de ikke er ekte) . Så da jeg var i Oslo fant jeg denne på Mango. Skulle egentlig ha den i en nydelig brunfarge, men jeg så ikke at den var ødelagt før jeg gikk til kassen, og det var ingen andre brune i den størrelsen og heller ikke i noen andre Mango butikker verken i Oslo eller Bergen (typisk). Derfor endte jeg opp med en svart i samme modell (som egentlig var planen min in the first place). Kostet bare 999kroner!! Så det var et kupp. Gleder meg til å bruke den masse.
collage39
Beklager iphonebilder, men det vanlige kameraet mitt funker ikke for tiden, så da blir mobilen redningen.
collage41

Ny skinnjakke

En kommentar om “Ny skinnjakke

Legg igjen en kommentar

