Hverdagskos

collage32
Litt instabilder fra de siste dagene. På mandag før jobb bakte jeg en stor porsjon med halv-grove rundstykker. De ble en suksess og fort oppspist av folk i huset! Pleier nesten aldri å bake, så jeg ble riktig stolt over meg selv. Det skal jeg definitivt gjøre flere ganger. Er veldig praktisk å bare ta med seg rundstykker på jobb og skolen. På torsdag formiddag fikk jeg lunsjbesøk av Maria og den lille sønnen hennes (på bildet) på 3 måneder, eller snart 4. Såååå søøøøt. Vi spiste de siste rundstykkene mine, drakk kaffe og catchet up. Rosene på det siste bildet fikk Silje og jeg av Anette og Amalie da de kom på middagsbesøk til oss i dag. Kjempekjekt å få blomster! Silje og jeg hadde laget lasagne med frisk salat, og sjokoladeis til dessert. Vi så Idol på min lille data og kooste oss, utenom at min idolfavoritt Astrid røk ut!!!=( Hun synger jo helt nydelig.. Amalie og Anette kom forresten hjem fra Oslo i dag etter å ha vært på siste Justin Bieber konserten. Skjekk de har blitt beliebers da! haha love it!
IMG_1461

Hverdagskos

Legg igjen en kommentar

