Music for Freedom

Nå kom jeg nettopp hjem fra Kvarteret sammen med Silje og Runar. Vi var på det veldelighetsprosjektet som jeg skrev litt om i slutten av forrige innlegg, som heter Music for Freedom og som støtter kampen mot sex trafficking og menneskehandel. Pga jeg måtte jobbe på butikken i dag til klokken seks fikk jeg desverre ikke med meg seminarene som ble holdt. Seminarene informerte om sex trafficking i Bergen og ellers i landet og i verden. Silje hørte seminarene og sa at det var utrolig, forferdelig og nødvendig å høre om. Etter seminarene var det pause i noen timer, så da dro jeg og kjæresteparet først på Zupperia for å spise middag, også gikk vi på Kvarteret for å bli med på resten av programmet. Traff på noen kjente fjes fra videregående, koselig! Vi hørte et band og to artister, blant annet Nathalie Nordnes. Fantastisk intimkonsert. Kropp og sinn ble for min del koblet helt av og jeg forsvant inn i musikken hennes. Det var en vanvittig deilig følelse. Tror jeg kunne hørt på henne resten av kvelden. Her er et par bilder fra konsertene.
collage38

Music for Freedom

Legg igjen en kommentar

