Come on baby, let’s ride. We can escape to the great sunshine.

Neste uke er det meldt regn hver dag i Bergen, så i går utnyttet jeg solskinnet ved å ta en joggetur. Så fint. Det er terapi for kropp og sjel å løpe ute. På kvelden var det spillkveld med to av cellegruppene fra Frikirken. Vi var hjemme hos en av jentene i leiligheten hennes, hvor hun hadde disket opp med masse deilig frukt, sjokolade og lapper (som egentlig var vaffelrøren til Toro!). Vi spilte Alias hele kvelden og mitt lag vant! Yeeeah. På tirsdag var jeg, mamma, pappa og Marita på Jacob Aall for å feire bursdagen til Marita. Man må jo slå på stortrommen når man først blir spandert på av foreldre, så da spiste jeg biff. Veldig godt. Etterpå gikk meg og søs på kino og så Place beyond the Pines. Veldig stilig film som var ganske annerledes fra andre filmer. Go and watch it. Nå skal jeg straks på spinning, også blir det kosekveld hos kusinen min Lene. Imorgen skal jeg jobbeee og etterpå på Kvarteret og Music for freedom, som er en del av en veldelighetskampanje som støtter kampen mot menneskehandel og sex trafficking. Spennende! Det tror jeg blir lærerikt og bra.

Have a great weekend.

Come on baby, let’s ride. We can escape to the great sunshine.

Legg igjen en kommentar

