Happy Birthday Sis!♥

I dag (eller teknisk sett i går siden dette innlegget blir publisert noen minutter over midnatt) er det 8.april og det betyr storesøster sin bursdag. Hun er tre år eldre enn meg og blir da 25. Tror hun synes at hun har blitt litt gammel!! haha. Snart er jeg også 25… tiden flyr. Uansett, gratulerer så mye med dagen til verdens beste søster!! Ingen er som deg♥ Marita er tross alt den viktigste personen i livet mitt (og mamsi♥), og det er fantastisk å vite at man alltid har familien uansett hva som skjer i livet. Jeg gleder meg maks til syden i sommer med begge to. Da skal vi kose oss med strand, basseng, bøker, god mat og vin. Det blir fantastisk.

collage29

I morgen kveld skal vi (meg, pappa, mamma og Marita) feire bursdagen på restaurant, og etterpå drar meg og Marita på kino. Håper du får en kjempefin feiring Marita. Du er gull!♥

Happy Birthday Sis!♥

En kommentar om “Happy Birthday Sis!♥

Legg igjen en kommentar

