Vestlandet på sitt beste

Helgen på besøk hos bestemor og bestefar i Sogn var veldig hyggelig. Kjekt å se igjen besteforeldre! Neste år blir bestefar 90 år, men jammen er han oppegående ennå! Imponerende.
collage30
Det er så stille og fint på bygda. Jeg må innrømme at jeg følte meg litt rastløs av å bare sitte i sofaen, se på tv, spise masse mat og lese. På søndag tok jeg en joggetur langs veien, og det hjalp veldig. Det var ganske fint vær hele helgen utenom da jeg skulle jogge! Typisk. Det hadde snødd noen timer (skjer med det forresten?!?!?!!), men jeg fant ut at det ikke var en unnskyldning for å ikke komme seg ut. På slutten av joggeturen dukket faktisk solen opp! Bildene over tok jeg da jeg ventet på båten tilbake til Bergen senere på søndagen. Vestlandet er idyllisk i solskinn. Har forresten postet et innlegg på bloggen tidligere, med noen bilder fra i fjor sommer da jeg og Marita var der. Les det her.

Vestlandet på sitt beste

Legg igjen en kommentar

