Her skal jeg leve

Tusen ord har ingenting å si, Ingenting å si
For du hører ikke når jeg gråter
Stille, så stille, går du forbi
Ikke en forbrytelse, sier du?
Jo, jeg tror det

Lot meg bli i mørket, sammen med mørke skygger og mørkt lys
Gatelangs, på ildhet asfalt
Går jeg stødig på ustø sko
Ødelegger det meg, sier du?
Nei, jeg tror ikke det

Å havne på utsiden
Her skal jeg blø, Her skal jeg leve
På utsiden
Er jeg meg, like hel, og fri
Jeg tror jeg klarer meg her
Klarer meg her

Løper mot alt som er nytt, Og føttene brenner
På ildhet asfalt virker alt så kaldt
Du kjenner meg, sier du?
Nei, jeg tror ikke det

Å havne på utsiden
Her skal jeg blø, Her skal jeg leve
På utsiden
Er jeg meg, like hel, og fri
Jeg tror jeg klarer meg her
Klarer meg her

Her skal jeg leve

Legg igjen en kommentar

