Ingen tror på det de ser

Herlighet, jeg kom hjem kl kvart på åtte i dag! Vi dro nemlig på nachspiel hos Ragnhild etter byen. Jeg kan ikke huske sist gang jeg var på nach, jeg pleier alltid å dra hjem rett etter byen fordi jeg ikke orker å være våken! Men det gikk ikke bybane eller nattbusser, så det gjorde det jo litt vanskelig å komme hjem. Uansett, det var artig, ble jo kjent med litt nye folk. Dette blir en veldig grei dagen derpå, for jeg har INGEN planer og jeg skal bare ligge i sengen og se serie, lese bok, lage middag og kanskje vaske rommet hvis jeg gidder. Jeg har også kjøpt inn Dream sjokoladeis til meg selv for anledningen (at jeg skal være hjemme en fredagskveld) jippiii.

Ingen tror på det de ser

Legg igjen en kommentar

