Den Eneste Veien Ut

For to uker siden valgte jeg en av låtene fra albumet Den eneste veien ut med John Olav Nilsen & Gjengen som ukens låt på bloggen. Jeg vil bare skrive et lite innlegg om selve albumet, fordi jeg har hørt mye på det i det siste. Tekstene er først av alt utrolig bra. Nydelig poetisk norsk. Smarte melodier og herlige effekter. Jeg elsker dette albumet fordi det er så ærlig. Alle sangene er bra, men jeg er spesielt glad i Eurosport, Bensinbarn, En helt ny dag og De vakreste taperne. Førstenevnte er en sinnsykt fin og sterk låt, og den kan jeg høre på mens jeg er oppgitt, lei meg og sint samtidig, og bare føle at låten sier alt. Nesten som eg lever er en annen låt som jeg liker spesielt godt siste del av. De to siste minuttene består nemlig av en mix med lyder og effekter som er sinnsykt stilig. Fantastisk musikk, hør på dette albumet folkens! Spotify:John Olav Nilsen & Gjengen – Den eneste veien ut

John-O

Den Eneste Veien Ut

Legg igjen en kommentar

